ماکت موتور توربوجت ملی

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

ماکت موتور توربوجت ملی

 

شرکت ماکت سازی مهرگان با همکاری وزارت دفاع ایران اقدام به ساخت مدل کوچک شده نخستین موتور توربوجت ملی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مهرگان ، ساخت مدل یا ماکت توروجت ملی در 14 روز به دست معماران و مدل سازان  خلاق مهرگان انجام شد. عمده متریال های استفاده شده در ساخت این مدل کوچک شده ، پرینتر سه بعدی و پلکسی گلاس می باشد و وزن این ماکت 70 سانتی ،  3 کیلوگرم می باشد که این وزن سبک باعث حمل و نقل آسان در نمایشگاه های بین المللی شده است.

 

توربوجت ملی

models6.jpg

 

رونمایی از نخستین موتور توربوجت ملی با حضور رئیس جمهور و وزیر دفاع به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی برگزار شد.

 

 سردار دهقان گفت: با نهایی شدن ساخت این محصول علاوه بر قطع رشته های وابستگی به اینگونه موتورهای هوایی، جمهوری اسلامی ایران در زمره 8 کشور صاحب دانش طراحی و فناوری ساخت این دسته از موتورها قرار گرفت.

 

 

264124_153.jpg

نخستین موتور توربوجت ملی، قابلیت عملکرد پروازی تا ارتفاع 50 هزار پا را دارا بوده و مجهز به سامانه های متعددی است که در شرایط مختلف عملیاتی و محیطی از توانمندی بالایی برخوردار است و قابلیت نصب بر روی انواع پرنده‌های با وزن برخاست حداکثر 10 تن را دارا می باشد.

وزیر دفاع گفت: موتور توربو جت اوج با بیش از 14 هزار قطعه و با فناوری بسیار پیچیده موجب ایجاد یک جهش بلند در دانش طراحی و فناوری ساخت در صنعت هوایی کشور گردیده.

عادل فرزام مدیرعامل مهرگان گفت : یکی از چشم اندازهای مهرگان توسعه همکاری با سازمان های بزرگ در سطح جهانی می باشد و ساخت مدل یا ماکت نخستین موتور توربوجت ملی توسط مهرگان افتخار بزرگی برای ما می باشد و به دنبال افزایش همکاری بیشتر با سازمان های بزرگی همچون وزارت دفاع می باشیم.

 

در ادامه شما را به دیدن تصاویر ماکت موتور توربوجت ملی دعوت می نماییم.

 

 

 

بازدید 4554 بار