ماکت توربین گازی رولزرویس

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

ماکت توربین گازی 

 

ماکت توربین گازی زیمنس و رولز رویس به طول 100 سانتی متر که در مدت 25 روز ساخته شد دارای شکاف پوسته بیرونی می باشد و توانایی نمایش اجزای داخلی توربین گازی را دارد.

 02توربین گازی.jpg

 

 06ماکت سازی.jpg

 

باتوجه به استفاده این ماکت در نمایشگاه ، نمایش قطعات داخلی از الزامات بود که تیم طراحی مهرگان با ایجاد یک برش در پوسته بیرونی نمایش اجزا و قطعات داخلی این ماکت را امکان پذیر کرد تا بازدیدکنندگان در نمایشگاه نحوه کارکرد این موتور را بهتر درک و تجسم کنند.

همچنین سایز گیفت یا هدیه این توربین گازی نیز در سایز 27 سانتی متر ساخته شده است که در صنعت تبلیغات استفاده می شود . ماکت های هدیه یا گیفت به مشتریان ویژه اهدا می شود و جنبه یادآوری محصول را دارد.

وزن ماکت 100 سانتی در حدود 6 کیلوگرم می باشد که با محاسبه وزن میز و کاور ، این وزن به 30 کیلوگرم خواهد رسید. همین وزن کم ماکت باعث می شود تا حمل و نقل ماکت در نمایشگاه ها آسان شود.  همچنین طول واقعی موتور توربین گازی بیش از 3 متر و وزن واقعی آن چندین تن می باشد و حمل و نقل آن در نمایشگاه ها کار معقول و به صرفه ای     نمی باشد.

 

توربین های گازی در صنعت نفت و نیروگاهی استفاده می شود و وظیفه اصلی آن سرد کردن بخار 600 درجه سانتی گراد می باشد تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری به عمل آورد.

 

فیلم نحوه عملکرد موتورهای توربین گازی

 

 

026 توبین گازی.jpg

 

014ماکت توربین گازی.jpg

 

033توبین گازی.jpg

 

022ماکت.jpg

 

 

032ماکت هدیه.jpg

 

000توبین گازی رولز رویس.jpg

 

369ماکت.jpg

 

 

 

بازدید 4540 بار